Preu per habitació estàndard doble i dia 69 €
Preu per habitació superior triple i dia 89 €
Preu llit supletori i dia        (Nomes per hab. Comiols) 15 €
Preu esmorzar per persona 6,5 €
Preu dinar / sopar per persona 19€
Preu menú nen (de 2 a 8 anys) 9 €
Bressol sense equipar Gratuït

 

Tenim preus especials que podeu aprofitar!

Consulteu les nostres ofertes ací

 

 

Condicions
Tots  aquests preus inclouen iva.
No inclou IEET (Impost estada establiment turístic) 0,50€ (Persona/dia) majors de 16 anys.
L’entrada s’efectuarà a partir de les 16h
La sortida es farà abans de les 12h.
Els  nens fins a 2 anys no paguen allotjament.
L’equipament del bressol amb tovalloles 5€/dia.
No s’admeten animals de companyia.
No es permet portar menjar i begudes de fora.
No es permet de fumar a les instal·lacions  de la casa

Nota important

Algunes èpoques de l’any com ponts o en temporada alta, l’estada mínima a la nostra casa es de 2 nits.

 

Reserves

Podeu fer la vostra reserva…

  • A traves d’aquesta web: clicant el apartat reserva (podreu escollir l’habitació que mes us convingui) i pagar la bestreta amb targeta de crèdit a traves de pagament segur.

 

  • Per telèfon: 619 01 02 96 o  e-mail: info@loceldetolo.cat . En aquest cas s’ha de realitzar una bestreta que ja us indicarem a  traves de transferència bancària al següent compte bancari.

IBAN ES84 2100 0030 8402 0133 0335

Important: En cas d’ escollir transferència bancaria, si passats 48 hores no hem rebut l’import o justificant de transferència bancaria, el sistema informàtic deslliura l’habitació i  una altra persona la podria reservar. Si teniu incidències o dubte truqueu-nos.

 

Una vegada fet efectiu el dipòsit i en un termini de dos dies rebreu la confirmació definitiva de la reserva, especificant la quantitat efectuada a compte, així com tota la resta de dades contractades.

 

Cancel·lacions

  • El client pot cancel·lar gratis fins a 14 dies abans de l’arribada.
  • El client pagarà l’import de la primera nit si cancel·la durant els 14 dies abans de l’arribada.
  • Si el client no es presenta a l’establiment se li carregarà l’import total.
  • Les anteriors penalitzacions no són aplicables quan la cancel·lació es produeix per causa de força major, degudament acreditada.